İADE VE DEĞİŞİM


İnternet mağazasından aldığım ürünleri mağazalarda beden değişikliği yapabilir miyim?


İnternet mağazasından alınan ürünleri faturanız ile birlikte 14 gün içerisinde en yakın Obje mağazasına götürerek değişim işlemini sağlayabilirsiniz fakat iade işlemleri yalnızca internet mağazamız üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.


Size en yakın mağazalarımızı görmek için tıklayınız.

 


Siparişimdeki ürün ya da ürünleri nasıl iade ve değişim yapabilirim?

 

Sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünleri iade etmek istiyorsanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade ve değişim yapabilirsiniz.

İade sürecinde ürünlerin kullanılmamış olması,  iç ve dış etiketlerinin sökülmemiş olması, orijinal paketleri ve faturası ile iadesi şarttır. İade gönderilen tüm ürünlerin yanında varsa, siparişin bir parçası olarak gönderilen ücretsiz ya da promosyon ürünler de iade edilmelidir.  

İade etmek istediğiniz ya da değiştirmek istediğiniz ürün / ürünleri

Hesabım > İade Taleplerim > Yeni Talep Oluştur

seçeneklerini takip ettikten sonra, ilgili siparişinize ait iade ya da değişimini yapacağınız ürün/ürünleri işaretleyip, “iade ve değişim nedenlerinizi” seçerek işlemi başlatabilirsiniz.

Bu alanda iade ya da değişim yapmak istediğiniz ürün / ürünleri seçip, daha sonra da iade değişim nedenlerinizi belirttikten sonra, hemen altında bulunan NOTLAR kısmına kısaca yaptığınız işlemin sebebini belirtmeniz, işlemlerinizin daha hızlı gerçekleşmesi açısından büyük önem taşır.


Siparişinizdeki ürün / ürünleri göndermek üzere hazırladığınız kargo paketinin sağlamlığından ve su geçirmeyeceğinden emin olun. Paket bize ulaşıncaya kadar müşterinin sorumluluğu altındadır.

Paketinizi yalnızca Aras Kargo aracılığı ile karşı ödemeli olarak, aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz. Farklı kargo firması ile gönderilen ürünler tarafımıza ulaşmış olsa dahi, işlem sırasına alınmayacağından iade ve değişim talebiniz gerçekleşemez.

 

 


İade ve Değişim Adres Bilgilerimiz.


Aras Kargo Kodu 1407238011353

Adres: 
Çobançeşme Mahallesi Çalışlar Sokak NO: 11 Savaş İş Merkezi Yenibosna Bahçelievler/İstanbul

Obje İç Giyim | FTD TEKSTİL İML. İÇ VE DIŞ TİC. SAN. LTD. ŞTİ


Mail: 
[email protected]

 


İade ve değişimde kargo ücreti öder miyim?


İade ve değişim taleplerinizde bir defaya mahsus ürün / ürünleri karşı ödemeli olarak, ücretsiz gönderebilirsiniz. Aynı sipariş için birden fazla iade ve değişim talebiniz, tarafımızca ortaya çıkan bir sebepten doğmuyorsa, beden değişikliği gibi sebeplerce kargo ücreti ödemeniz gerekmektedir.


Hangi ürünleri iade ve değişimini yapamam?


Silikon ürünler, külotlar, külotlu takım ürünler (örn: sütyen takımı) korseler, seamles (dikişsiz) korse özelliği bulunan ürünler, çıtçıtlı body gurubu,  çoraplar, aksesuar ürünleri, bikini ve mayolar ve ten ile direk temas eden tüm iç giyim ürünleri sağlık koşulları dolasıyla iade ve ya
değişime asla uygun değildir.

Yukarıda asla iade ve değişimi yapılamayacak ürünler belirtilmiştir. Bunların dışında kalan ürünleri tıpkı mağazalarımızda olduğu gibi denemek amacıyla ambalajını açabilirsiniz. Fakat orijinal ambalajı saklamanız ve zarar vermemeniz gerekir. Ürünleri, ağır kokulu parfümler, tıraş losyonu ya da iz bırakabilecek bir deodorant sürmüşken denemeyiniz. İç ve dış etiketlerin çıkartılmamış olması, faturasının muhafaza ediliyor olması gerekir.

Tüm bunlara dikkat ederek göndermiş bulunduğunuz ürün / ürünler alanında uzman, ilgili yetkililer tarafından kontrol edilir. Yukarıda yazılı olan koşullar çerçevesinde uygunluğu onaylanan ürünler değişim ve iadeye kabul görülür.

Bu iade politikası tarafımızca kaynaklı hatalı ürünlere ilişkin yasal haklarınızı etkilemez.


 


Ücret iadem kaç gün içerisinde gerçekleşir?


İade etmiş olduğunuz ürün, tarafımıza ulaştıktan 14 iş günü içerisinde ücret iadeniz işlem yaptığınız karta gerçekleşecektir.

 


Promosyon, kupon ve hediye çeki kullanımında ücret iadesi işlemleri nasıl oluyor?


Tamamı hediye çeki, kupon ve diğer promosyonların kullanılarak ödemesi gerçekleşen siparişlerde ücret iadesi söz konusu değildir. Ancak bir kısmını promosyon kullanarak yapmış olduğunuz alışverişlerinizdeki, ücret iadesi talepleriniz için, promosyon kullandığınız tutar dışında yapmış olduğunuz ödeme tutarınca, ücret tarafınıza iade edilecektir.


 


Ödememi havale ile yaptım. Ücret iadesi nasıl olacak?


Ödemenizi banka ve ya kredi kartı yerine havale ile gerçekleştirdiyseniz, iade talebinizi oluştururken karşınıza çıkacak alanda, IBAN Ad Soy Ad ve IBAN kısımlarını eksiksiz doldurmanız gerekir. Ücret iadeniz belirtmiş olduğunuz hesap bilgisi yok ise, ödemeyi gerçekleştirdiğiniz hesaba yatacaktır.

Ödemenizi banka ve ya kredi kartınız ile yaptıysanız bu uyarıyı dikkate almanıza gerek yoktur, iade tutarı doğrudan işlem yaptığınız karta aktarılacaktır.
 


Siparişimi değiştirmek ve ya iptal etmek istiyorum!


Paketleniyor, konumundaki siparişinizi iptal edebilir, whatsaap destek hattımız ile iletişime geçerek ürün ve beden değişikliği, ürün ekleme ya da adres bilgisi değişikliği gibi taleplerde bulunabilirsiniz.

Hafta içi 09:00 – 17:00 saatleri arasında bu hizmeti alabilirsiniz. Bekleme süresinin işlem sırasına göre uzayabileceğini unutmayınız.

Kargoya Verildi, konumundaki siparişleriniz için iptal işlemi sağlanamamaktadır.

Whatsapp Destek Hattı Yazmak İçin Tıkla >